Jemy w Łodzi - restauracje w Łodzi, opinie, recenzje, wydarzenia

Z dzieciakami do Vapiano

Z dzieciakami do Vapiano

Wakacje sprzyjają rodzinnym wypadom do restauracji. Pojawia się tylko pytanie, dokąd zabrać dzieci żeby się nie nudziły? Z odpowiedzią przychodzi restauracja Vapiano, w której na najmłodszych...

Bo w pizzy najważniejsze jest ciasto

Bo w pizzy najważniejsze jest ciasto

Jak przygotowuje się prawdziwą włoską pizzę? O tym opowie dziś Antonio Marollo z Essenza Italiana.

Jemy w Łodzi Food Fest – zapraszamy do udziału restauracje i kawiarnie

Jemy w Łodzi Food Fest – zapraszamy do udziału restauracje i kawiarnie

Wrzesień upłynie w Łodzi pod znakiem wielkiego, kulinarnego święta, które organizujemy we współpracy z Łódzkim Centrum Wydarzeń. Zapraszamy restauracje i kawiarnie do udziału w Jemy w Łodzi Food...

You are here:
Today isczwartek,17sierpień,2017

Uncategorised

REGULAMIN KONKURSU „Twój najlepszy deser”

REGULAMIN KONKURSU „Twój najlepszy deser”

§ 1

Postanowienia ogólne 

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki uczestnictwa i zasady przeprowadzania Konkursu pod nazwą „Twój najlepszy deser” (w dalszej cześć zwany „Konkursem”).
  2. Organizatorem Akcji jest www.jemywlodzi.pl.
  3. Obsługę techniczną Akcji będzie prowadziła 24/7Communication Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-236) przy ulicy Świętojerskiej 5/7, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000037818, NIP: 118-15-75-985, kapitał zakładowy: 50 000 zł (Koordynator), działająca na zlecenie E.Wedel.
  4. Celem Konkursu jest wyłonienie 1 zwycięzcy.
  5. Konkurs prowadzony jest poprzez stronę internetową pod adresem www.jemywlodzi.pl (zwana w dalszej części „Stroną WWW”).
  6. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie konsumenci w rozumieniu prawa, posiadający adres do doręczeń na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i pełną zdolność do czynności prawnych (zwani w dalszej części „Uczestnikami”).
  7. Przystąpienie do udziału w Konkursie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu i zobowiązaniem do przestrzegania jego postanowień.
  8. Przystąpienie do udziału w Konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora, będącego administratorem danych osobowych w rozumieniu, w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883).
  9. Organizator informuje, iż dane osobowe Uczestników, uzyskane w trakcie trwania Konkursu, będą przetwarzane wyłącznie w związku z przeprowadzeniem Konkursu, a ich podanie jest niezbędne do udziału w Konkursie, przede wszystkim do przyznania i wydania nagród.
  10. Uczestnik ma prawo do wglądu do swoich danych, do ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.

§ 2

Przebieg konkursu

  1. Konkurs rozpoczyna się dnia 27.09.2016 r. i trwa do dnia 2.10.2016 r.
  2. W trakcie trwania konkursu Organizator opublikuje na stronie WWW post dotyczący Konkursu.
  3. Organizator nagrodzi 1 osobę, która w najciekawszy sposób odpowie na konkursowe pytanie. Wartość zestawu wynosi 100 zł (sto złotych).
  4. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrodę (zwaną w dalszej części „Nagrodą Główną”) składającą się z nagrody rzeczowej – voucheru do Pijalni Czekoladay E.Wedel.
    1. Nagroda jest niepodzielna. Rezygnacja przez Zwycięzcę Konkursu z któregokolwiek z elementów Nagrody Głównej jest równoznaczna z rezygnacją z pozostałych. 
    2. Zwycięzca w przypadku, gdy zaistnieje taki obowiązek zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 roku (Dz.U. nr 14 poz. 176 z 2000 r.), po otrzymaniu Nagród obliczy, pobierze i odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego zryczałtowany podatek dochodowy od wartości Nagrody w wysokości 10%.
    3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania Nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, a w szczególności w przypadku: podania danych po upływie wyznaczonego terminu,
    4. 6.1.            podania błędnych danych,
    5. 6.2.            nie podjęcia wysłanej paczki w terminie.
  5. Nagroda zostanie dostarczona przez Organizatora za pośrednictwem przesyłki kurierskiej.
  6. Nagrody zostaną wysłane w terminie 30 dni roboczych od daty zakończenia konkursu.

§ 5

Postępowanie reklamacyjne

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu mogą być składane przez Uczestników drogą e-mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . W tytule wiadomości należy napisać: „Konkurs – Pijalnie” reklamacja. Wiadomość e-mailowa może być wysłana w terminie od dnia rozpoczęcia Konkursu, jednakże nie później niż 14 dni od zakończenia konkursu.
  2. O zachowaniu terminu zgłoszenia reklamacji decyduje data wysłania wiadomości email.
  3. Reklamacja powinna zawierać żądanie określonego zachowania się przez Organizatora. Reklamujący zobowiązany jest wraz z reklamacją przytoczyć wszystkie okoliczności faktyczne bądź prawne uzasadniające żądanie.
  4. Złożone reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Przy rozpoznawaniu reklamacji Organizator opiera się na treści Regulaminu oraz przepisach kodeksu cywilnego.
  5. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji e-mailem najpóźniej w ciągu 14 (czternastu) dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.

§6

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Konkursu dostępny jest na Stronie WWW konkursu.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu w razie zmiany przepisów prawnych lub z innej ważnej przyczyny pod warunkiem, że wprowadzone zmiany nie naruszą praw nabytych przez Uczestników w toku Konkursu.
  3. Zmiany Regulaminu publikowane będą na Stronie WWW i wchodzą w życie z dniem publikacji.
  4. Zgłoszenia do Konkursu nie spełniające wymogów określonych w Regulaminie, tj.: zgłoszenia niepełne, przerwane, zawieszone, zniekształcone, nienależytej jakości lub o takich parametrach technicznych, które uniemożliwiają lub istotnie utrudniają ich czytelność, możliwość weryfikacji umieszczonych na nim danych bądź opublikowane drukiem są nieważne i zostaną wykluczone z Konkursu, o czym uczestnik zostanie poinformowany w drodze mailowej.
  5. Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Konkursu wykluczyć z udziału w Konkursie Uczestnika (w tym odmówić mu przyznania nagrody), w stosunku do którego powziął uzasadnione podejrzenie o działania sprzeczne z Regulaminem.
  6. Wszelkie informacje o Konkursie dostępne w materiałach reklamowo-promocyjnych mają charakter jedynie informacyjny. Wiążącą moc prawną mają wyłącznie postanowienia Regulaminu.

Regulamin Plebiscytu Łódzkie Nagrody Kulinarne

Regulamin Plebiscytu Łódzkie Nagrody Kulinarne - Nagroda Publiczności

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne warunki plebiscytu i głosowania na Najlepszą Restaurację – Nagrodę Publiczności w plebiscycie Łódzkie Nagrody Kulinarne w serwisie www.jemywlodzi.pl.
  2. Organizatorem plebiscytu jest IDB Consulting Izabella Borowska, z siedzibą przy ulicy Żeligowskiego 43/20, 90-644 Łódź, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
  3. Plebiscyt trwa od 19 września 2016 roku, od godziny 19.00 do 29 września 2016 roku do godziny 11.00.
  4. Głosowanie w plebiscycie odbywa się poprzez wysłanie wiadomość SMS o określonej treści na numer 71100.
  5. Osoba biorąca udział w głosowaniu (zwana dalej „Uczestnikiem”) akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu w chwili wysłania wiadomości SMS.
  6. Uczestnikiem może być każda pełnoletnia osoba fizyczna, która wyśle na numer podany przez Organizatora wiadomość SMS o treści wskazującej, na kogo oddaje swój głos.
  7. Prawidłowa wiadomość posiada format: MENU.X, gdzie X oznacza numer przypisany restauracji, na którą oddany ma być głos. Numery znaleźć można na stronie www.jemywlodzi.pl.
  8. Każdy Uczestnik może wysłać dowolną liczbę wiadomości SMS z zastrzeżeniem, że każdy z nich jest odpłatny.
  9. Koszt wysłania jednej wiadomości SMS wynosi 1,23 zł i naliczany jest zarówno za każdą wysłaną wiadomość.
  10. Głosowanie w plebiscycie jest możliwe za pośrednictwem sieci polskich operatorów telefonii komórkowej, zarówno w systemie prepaid, jak i abonamentowym.
  11. Zwycięzcą plebiscytu zostanie restauracja, która otrzyma największą liczbę głosów.
  12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działania operatorów lub dostawców usług telefonicznych przy pomocy których Uczestnik wysłał lub próbował wysłać wiadomość SMS w celu uczestnictwa w Głosowaniu.
  13. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu w każdy czasie ze skutkiem natychmiastowym.

Regulamin sklepu internetowego

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO JEMY W ŁODZI

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.jemywlodzi.pl.

Sprzedającym jest IDB Consulting Izabella Borowska dostępny pod adresem 90-644 Łódź, ul. Żeligowskiego 43/20, prowadzący działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisany pod numerem NIP: 725 120 09 58, Regon: 473192384, zwany także zamiennie „Usługodawcą”.

Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:

- pod numerem telefonu: 609 572 000 lub 691 860 116 koszt połączenia za minutę zgodny z taryfą operatora

- korzystając z adresu poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

§ 1 Definicje

1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.

3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

5. Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.

6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży. 15

7. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.

8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.

9. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.jemywlodzi.pl za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.

10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

11. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

§ 2 Zasady ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.jemywlodzi.pl

2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.

3. Sklep internetowy www.jemywlodzi.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

4. Wszystkie Towary oferowane w sklepie www.jemywlodzi.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

5. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet.

6. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

§ 3 Składanie zamówień

1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.jemywlodzi.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.

2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową.

3. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.

5. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.

6. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania imiennego dowodu zakupu  lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.

7. W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

8. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.

9. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.

10. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą.

§ 4 Koszty i termin wysyłki

1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

2. Towar jest dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.

3. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym Towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).

 4. Klient może być obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku dostaw. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając w link „cennik dostaw”.

§ 5 Płatności

1. Na każdy sprzedany towar wystawiamy imienny dowód zakupu (fakturę).

2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru w siedzibie firmy Usługodawcy lub innym miejscu wskazanym przez Usługodawcę), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.

§ 6 Odstąpienie od umowy

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1  ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy.

2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.

4. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

§ 7 Procedura reklamacji

1. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.

2. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu.

3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).

5. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Administratorembazdanychosobowychprzekazywanychprzezklientówsklepuinternetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.

2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.

3. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:

  1. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję formularzu zamówienia.
  2. Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas składania zamówienia w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.

4. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:

  1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
  2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
  3. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.

§ 9 Zmiana Regulaminu

1. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.

2. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.

3. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie 19 do usunięcia konta w każdym czasie.

4. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

§ 10 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).

2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).

ELPRO – specjaliści w obsłudze branży HoReCa

ELPRO – specjaliści w obsłudze branży HoReCa

Pokazujemy, jak skutecznie zarządzać restauracją

Kwintesencją restauracji jest dobre jedzenie. Abyś mógł się skupić na tym, co najważniejsze, w innych kwestiach skorzystaj ze wsparcia specjalistów. My pomożemy Ci w skutecznym zarządzaniu lokalem – zajmujemy się tym już od 20-tu lat.


Nasze kompetencje i pasja obejmują:
• komputerowe systemy sprzedaży dla restauracji, dyskotek, barów, pizzerii, hoteli
• systemy monitoringu wizyjnego ze szczególnym uwzględnieniem umożliwienia kontroli rzetelności prowadzenia sprzedaży
• obsługę płatności bezgotówkowych, z możliwością przyjmowania napiwków
• urządzenia fiskalne, wagi, itp.


 

ELPRO – specjaliści w obsłudze branży HoReCa

Podpowiadamy, o czym należy pamiętać przed otwarciem lokalu

Z pierwszą restauracją jest jak z pierwszym domem – w ferworze prac, bez doświadczenia, bardzo łatwo zapomnieć o wielu sprawach. Dlatego też warto jak najwcześniej zasięgnąć porady fachowców. Bezpłatnie doradzimy Ci, o czym pamiętać na etapie przygotowań, by nie narażać się na dodatkowe wydatki już po otwarciu lokalu.


Przed otwarciem:
• doradzamy, jak rozplanować instalacje do systemów sprzedaży, monitoringu,
Wi-Fi dla gości i płatności elektronicznych
• wyjaśniamy, jakie urządzenia sprawdzają się nowoczesnej restauracji (systemy sprzedaży POS, drukarki bonów, terminale płatnicze, systemy przywoławcze)
• pokazujemy, jak skutecznie kontrolować pracę lokalu


 

ELPRO – specjaliści w obsłudze branży HoReCa

Czy wiesz jakie możliwości da Ci dobry system POS?

Nowoczesny system sprzedaży POS to nie tylko sprawna obsługa gości, to również niezastąpione narządzie zarządzania restauracją. Dzięki niemu możesz doskonale kontrolować lokal, nawet jeśli w nim nie jesteś.

Dzięki systemowi z łatwością można:
• przyspieszyć prowadzenie sprzedaży na monitorach dotykowych lub tabletach
• polepszyć komunikację z kuchnią, eliminując problem błędnie zamawianych dań
• usprawnić proces obsługi klienta z realizacją dostawy do domu, automatycznie identyfikując osoby dzwoniące oraz budując historię ich wcześniejszych zamówień
• precyzyjnie rozliczać personel
• sprawdzać aktualne stany magazynowe
• generować różnorodne zestawienia, włącznie z takimi, które będą automatycznie wysyłane na adresy mail osób zarządzających lokalem


 

Powyższy zagadnienia to bardzo mały wycinek możliwości nowoczesnego oprogramowania. Skorzystaj z naszego doświadczenia i dowiedz się więcej, nie pozostawiamy pytań bez odpowiedzi.

Zadzwoń lub pozostaw kontakt do siebie – na pewno oddzwonimy.

ELPRO
91-072 Łódź, ul. Legionów 93/95
www.elpro.com.pl
www.facebook.com/elpro.lodz

Sylwester Kopertowski
tel. 506 147 347
e-mail: sylwester.kopertowski(at)elpro.com.pl

Jacek Długoszewski
tel. 506 127 074
e-mail: jacek.dlugoszewski(at)elpro.com.pl

Formularz kontaktowy:

...

Reklama

Promuj swoją restaurację na portalu Jemy w Łodzi!

Oferujemy możliwość współpracy reklamowej i partnerskiej dla restauracji i firm związanych z branżą gastronomiczną. Szczegółowe informacje na temat oferty uzyskać można drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie pod numerem: 609 57 2000.