W obliczu kolejnego lockdownu, razem z Łódzkim Centrum Wydarzeń spieszymy z pomocą! Mądrzejsi o doświadczenia z wiosny, wspólnie szykujemy specjalne akcje dla lokali. Przeczytajcie ten tekst, by dowiedzieć się jak będziemy pomagać restauracjom i jak wy możecie się do tego dołączyć.

Nova Sushi w dostawie

DO RESTAURATORÓW

Drodzy restauratorzy, bardzo byśmy chciały, żeby to było tylko dejavu. Niestety, z nowymi zaostrzeniami powraca sytuacja sprzed miesięcy – dlatego wspólnie z Łódzkim Centrum Wydarzeń będziemy ponownie stawać na rzęsach, żeby wspomóc was na wszystkie możliwe sposoby. Poniżej opisujemy nadchodzące akcje – a także piszemy jakie informacje od was są dla nas niezbędne, by je pomyślnie przeprowadzić. Czytajcie uważnie i dołączajcie!

Po pierwsze, artykuły z ofertami! Raz w tygodniu na jemywlodzi.pl będziemy zamieszczać specjalny tekst, w którym zbierzemy informacje o waszych pomysłach na promocję w pandemicznych czasach. Może przygotowaliście mega rabat do wykorzystania po lockdownie? Albo wprowadziliście nowy produkt, taki jak pizza w wersji DIY lub zestaw waszych kiszonek? Czekamy na ciekawe, kreatywne akcje – i już teraz uprzedzamy, że z nadesłanych wybierzemy tylko te najciekawsze.
Co potrzebujemy: mail na adres jemywlodzi@gmail.com z tytułem PROMO, w którym zawrzecie informację o waszych promocjach.

Po drugie, #ŚRODANADOWÓZ! Proponujemy wam wzięcie udziału w cotygodniowym mini festiwalu – w każdą środę w waszym lokalu dostępne będzie jedno danie za 25 zł. My co tydzień publikować będziemy inną listę tematyczną, poświeconą danej kuchni, z której czytelnicy dowiedzą się o więcej o specjalnej ofercie. Akcja zacznie się na przełomie października i listopada, więc macie jeszcze chwilkę, by się zastanowić – my oczywiście będziemy dawać znać, kiedy rozpoczniemy zapisy!

Po trzecie, baza lokali! Wiemy, jak ważne są zamówienia od gości, a szczególnie te składane bezpośrednio u was, bez pośredników – dlatego stworzymy bazę lokali, które oferują własne dostawy.   
Co potrzebujemy: mail na adres jemywlodzi@gmail.com z tytułem DOWÓZ, w którym zawrzecie następujące elementy: nazwę restauracji, preferowany sposób zamawiania i dane kontaktowe (jeśli wolicie zamówienie telefoniczne, to telefon, a jeśli przez stronę – podajcie stronę)

Po, czwarte kampania! Wraz z Łódzkim Centrum Wydarzeń planujemy kampanię informacyjną zachęcającą łodzian do bezpośredniego zamawiania oraz wspierania ulubionych lokali. W planach mamy plakaty, filmy, sesje zdjęciowe i komplet innych akcji, dzięki którym zwrócimy uwagę na problem branży gastronomicznej. Zachęcamy naszych lokalnych influencerów do dołączania i wspierania gastro na swój kreatywny sposób! Im nas więcej, tym lepiej 🙂
Co potrzebujemy: otwartość na wszelkie działania

Po piąte, webinaria! Wiemy, że obecnie panuje spory chaos informacyjny – nie wiadomo do końca jak działać, do jakich organizacji dołączać i jak promować. Z chęcią przeprowadzimy dla was serię szkoleń online, z których dowiecie się więcej o wszystkich nurtujących was kwestiach.
Co potrzebujemy: mail na adres jemywlodzi@gmail.com z tytułem PYTANIA, w którym zawrzecie wasze pytania, wątpliwości i problemy.

Pamiętajcie, nie zostawimy was! Jeśli macie swoje uwagi lub pomysły na działania pomocowe, dajcie nam znać. Z chęcią wysłuchamy ich wszystkich. Nasza skrzynka jest do waszej dyspozycji!

Breadnia w dostawie

DO GOŚCI

Drodzy czytelnicy i entuzjaści dobrego jedzenia. To właśnie w was tkwi ta moc, dzięki której restauracjom uda się przetrwać kolejny lockdown. Wiemy, że wielu z was ma to już przećwiczone, ale i tak dodajemy od siebie parę wskazówek. Oto, jak wspierać ulubione lokale w tych trudnych czasach:

Po pierwsze, zamawiać – i to koniecznie BEZPOŚREDNIO! Chociaż raz w tygodniu zróbcie sobie dzień bez gotowania, wybierzcie ukochany rodzaj kuchni, lub taki którego jeszcze nie próbowaliście i dzwońcie po posiłki. Większość lokali udostępnia swoje menu na Facebooku, tam macie też od razu możliwość zadzwonienia pod konkretny numer. Część z nich dysponuje także własnymi stronami internetowymi, przez które z łatwością zamówicie ukochane pizze, burgery, sushi i co tylko dusza zapragnie (takie rozwiązanie ma np. Umamitu, Gastromachina, sieć Presto, czy Sushi Kushi, by wymienić kilku)

Po drugie, działaj w social media! Wrzuć na Instagram, czy Facebooka zdjęcie zamówionego jedzonka i oznaczaj lokale. Niech inni dowiedzą się, co jest według ciebie najlepszą pozycją z menu, kto robi najlepszy kebab w mieście, a kto jest niezastąpiony, gdy masz ochotę na coś słodkiego. Poczta pantoflowa to wciąż jeden z najbardziej skutecznych sposobów na propagowanie restauracji – dlatego koniecznie podaj dalej info o miejscach, bez których nie wyobrażasz sobie życia.

Po trzecie, wydawaj opinie! To dobry moment, by napisać ulubionym lokalom POZYTYWNĄ recenzję na Google, Tripadvisor, czy na Facebooku. Pomyśl o wszystkich dobrych momentach i pysznych rzeczach, które cię tam spotkały! Wymienione portale to wciąż jedne z najpotężniejszych źródeł o scenie gastronomicznej danego miasta – potrzebne szczególnie wtedy, gdy podróżujesz i zupełnie nie znasz okolicy, lub szukasz nowych smaków.

Po czwarte, wspieraj dobrym słowem! Zajrzyj na profil ulubionego lokalu, zostaw lajka i komentarz ze słowami wsparcia – niech to będzie promyczek nadziei na lepsze jutro. Taki drobny gest naprawdę ma znaczenie!

Po piąte, czytaj Jemy w Łodzi – i nie chodzi nam tu o bezwstydną promocję 😉 Już teraz zapowiadamy start naszej akcji: raz w tygodniu publikować będziemy specjalne teksty, w których poznacie aktualne promocje, rabaty i akcje, organizowane w łódzkich restauracjach. Nieustannie będziemy również szukać nowych sposobów, na wspieranie lokali. Od nas dowiecie się od nich jako pierwsi!

Zielona w dostawie od Glodny.pl
Zielona w dostawie

Podobne posty

Już 18 maja 2012 roku o godzinie 20.20 w strefie Off Piotrkowska (ul. Piotrkowska 138/140) ...
23 maja House of Sushi (ul. Piotrkowska 89) zaprasza na warsztaty kaligrafii. To trochę alternatywny ...
W dniach 1-2 czerwca odbędzie się w Łodzi Festiwal Viva I'Italia. Warsztaty i sesje kulinarne, ...