fbpx

Najniższa prowizja na rynku, wygodny panel do samodzielnego wprowadzania zmian i nowość – obsługa zamówień dla firm. Z taką ofertą dla restauratorów startuje właśnie nowa platforma do zamówień online e-catering

Polacy zamawiają i będą zamawiać online

Dostawy dań z restauracji do klientów to usługa, która w trakcie pandemii rozkwitła jak nigdy i zdecydowanie zostanie z nami na dłużej. Nie tylko w związku z prawdopodobieństwem kolejnej fali i związanych z nią obostrzeń, ale dlatego, że ostatni rok po prostu bardzo ją spopularyzował. W dostawie zaczęły działać lokale, które wcześniej takiej opcji nie oferowały, a teraz nie rezygnują z niej nawet po zniesieniu obostrzeń.

Wiele z tych miejsc korzysta z usług portali do zamówień online. Nic dziwnego – to wygoda dla klientów i dla restauracji, które otrzymują gotowe zamówienie z kompletem informacji, a do tego często już z góry opłacone. Wiąże się to jednak często z wysokimi prowizjami i innymi problemami, które sprawiają, że restauracje oferują online np. skrócone menu bez oferty lunchowej.

Na zdjęciu widać logo firmy e-catering na fioletowym tle.

Najniższa prowizja na rynku

Twórca aplikacji dobrze zna te problemy i postanowił wyjść im naprzeciw tworząc nową platformę do zamówień online e-catering. Sam prowadzi restaurację i korzystał z serwisów do obsługi dostaw, dlatego rozumie potrzeby właścicieli lokali gastronomicznych. Platforma, którą stworzył ma trzy zasadnicze przewagi nad konkurencją – najniższą na rynku prowizją,  możliwość samodzielnego edytowania wszystkich informacji w profilu restauracji oraz wpływy za zrealizowane zamówienia trafiają bezpośrednio na konto restauratora.

Wygodny panel zarządzany przez aplikację

Serwis e-catering właśnie debiutuje na rynku i rozpoczyna współpracę z restauracjami. Jego główną funkcjonalnością jest panel restauratora, w którym od ręki można samodzielnie wprowadzać menu, które natychmiast aktualizuje się na stronie. A to oznacza, że można w ciągu dnia np. dezaktywować z niego dania, które się skończyły, ale co najważniejsze – można codziennie publikować menu lunchowe albo wprowadzać inne menu na każdy dzień z wyprzedzeniem. To pozwala klientom przeglądać ofertę na kilka dni do przodu. Na bieżąco można też regulować czas i zasięg dostaw oraz wprowadzać promocje. Zarządzanie profilem restauracji i zamówieniami odbywa się z poziomu prostej aplikacji na telefon.

Na zdjęciu widać kucharza, który w ręku trzyma telefon z aplikacją e-catering.

Nowość – obsługa zamówień dla firm

Jest jeszcze jedna rzecz, która wyróżnia e-catering na tle konkurencji. Serwis pozyskuje dla współpracujących restauracji firmy, które będą przez aplikację składać zamówienia pracownicze. Co powinien zrobić lokal, by skorzystać z tej opcji? Zaoferować promocyjną ofertę na lunche, które będą widoczne dla pracowników wybranej firmy. Aby uniknąć problemów logistycznych, zamówienia są składane z nawet 12 godzinnym wyprzedzeniem, a restauracja w wygodny sposób rozlicza się z serwisem. 

Najlepsze, przyjazne warunki

Atrakcyjna dla restauracji będzie zapewne niska prowizja, która wynosi 7% wartości zamówienia i nie obejmuje kosztów dostawy. E-catering chce zachęcić restauracje do współpracy również prostymi zasadami – umową na czas nieokreślony bez kar umownych i z możliwością zawieszenie bez ponoszenia żadnych kosztów. To wszystko warunki porównywalne do własnego systemu zamówień online bez konieczności stawiania strony i administrowania jej infrastrukturą.

Platforma zaczyna rozwój od Łodzi, bo powstała w naszym województwie. Informacje o warunkach współpracy znajdziecie na stronie e-catering.  

Podobne posty

Makaron z CBD, pappardelle o smaku zalewajki, a do tego zmieniający kolor „magiczny eliksir” – to ...
W Łodzi trwa jesienna edycja festiwalu Restaurant Week, która dla nas stała się idealną okazją do ...
Za nami piąta, a zarazem urodzinowa edycja Jemy w Łodzi Food. Było mnóstwo świetnego jedzenia, super ...