fbpx

Najniższa prowizja na rynku, wygodny panel do samodzielnego wprowadzania zmian i nowość – obsługa zamówień dla firm. Z taką ofertą dla restauratorów startuje właśnie nowa platforma do zamówień online e-catering

Polacy zamawiają i będą zamawiać online

Dostawy dań z restauracji do klientów to usługa, która w trakcie pandemii rozkwitła jak nigdy i zdecydowanie zostanie z nami na dłużej. Nie tylko w związku z prawdopodobieństwem kolejnej fali i związanych z nią obostrzeń, ale dlatego, że ostatni rok po prostu bardzo ją spopularyzował. W dostawie zaczęły działać lokale, które wcześniej takiej opcji nie oferowały, a teraz nie rezygnują z niej nawet po zniesieniu obostrzeń.

Wiele z tych miejsc korzysta z usług portali do zamówień online. Nic dziwnego – to wygoda dla klientów i dla restauracji, które otrzymują gotowe zamówienie z kompletem informacji, a do tego często już z góry opłacone. Wiąże się to jednak często z wysokimi prowizjami i innymi problemami, które sprawiają, że restauracje oferują online np. skrócone menu bez oferty lunchowej.

Na zdjęciu widać logo firmy e-catering na fioletowym tle.

Najniższa prowizja na rynku

Twórca aplikacji dobrze zna te problemy i postanowił wyjść im naprzeciw tworząc nową platformę do zamówień online e-catering. Sam prowadzi restaurację i korzystał z serwisów do obsługi dostaw, dlatego rozumie potrzeby właścicieli lokali gastronomicznych. Platforma, którą stworzył ma trzy zasadnicze przewagi nad konkurencją – najniższą na rynku prowizją,  możliwość samodzielnego edytowania wszystkich informacji w profilu restauracji oraz wpływy za zrealizowane zamówienia trafiają bezpośrednio na konto restauratora.

Wygodny panel zarządzany przez aplikację

Serwis e-catering właśnie debiutuje na rynku i rozpoczyna współpracę z restauracjami. Jego główną funkcjonalnością jest panel restauratora, w którym od ręki można samodzielnie wprowadzać menu, które natychmiast aktualizuje się na stronie. A to oznacza, że można w ciągu dnia np. dezaktywować z niego dania, które się skończyły, ale co najważniejsze – można codziennie publikować menu lunchowe albo wprowadzać inne menu na każdy dzień z wyprzedzeniem. To pozwala klientom przeglądać ofertę na kilka dni do przodu. Na bieżąco można też regulować czas i zasięg dostaw oraz wprowadzać promocje. Zarządzanie profilem restauracji i zamówieniami odbywa się z poziomu prostej aplikacji na telefon.

Na zdjęciu widać kucharza, który w ręku trzyma telefon z aplikacją e-catering.

Nowość – obsługa zamówień dla firm

Jest jeszcze jedna rzecz, która wyróżnia e-catering na tle konkurencji. Serwis pozyskuje dla współpracujących restauracji firmy, które będą przez aplikację składać zamówienia pracownicze. Co powinien zrobić lokal, by skorzystać z tej opcji? Zaoferować promocyjną ofertę na lunche, które będą widoczne dla pracowników wybranej firmy. Aby uniknąć problemów logistycznych, zamówienia są składane z nawet 12 godzinnym wyprzedzeniem, a restauracja w wygodny sposób rozlicza się z serwisem. 

Najlepsze, przyjazne warunki

Atrakcyjna dla restauracji będzie zapewne niska prowizja, która wynosi 7% wartości zamówienia i nie obejmuje kosztów dostawy. E-catering chce zachęcić restauracje do współpracy również prostymi zasadami – umową na czas nieokreślony bez kar umownych i z możliwością zawieszenie bez ponoszenia żadnych kosztów. To wszystko warunki porównywalne do własnego systemu zamówień online bez konieczności stawiania strony i administrowania jej infrastrukturą.

Platforma zaczyna rozwój od Łodzi, bo powstała w naszym województwie. Informacje o warunkach współpracy znajdziecie na stronie e-catering.  

Podobne posty

W tej restauracji jeszcze nas nie było, a ma już 12 lat! Kręcą pizzę, makarony, sami pieką bułki do ...
30 festiwalowych restauracji przygotowało swoje popisowe pizze. Jest pizzowy burger, włoskie ...
Konkurs na najszybsze zjedzenie pizzy, wystawa fotografii, spotkanie klubu kolacyjnego i warsztaty ...