fbpx

Uwaga uwaga, nowy gastro serwis na pokładzie! Lodzdelivery.pl to portal do zamawiania jedzenia, który powstał jako lockdownowy projekt restauracji z grupy Bawełna. Teraz dołącza do nich coraz więcej lokali.

Nowy serwis

Od Manufaktury po OFFa, łódzkie restauracje dołączają do lodzdelivery.pl. Ten nowy, bardzo łódzki serwis do zamawiania jedzenia powstał w trakcie pierwszego lockdownu jako projekt restauracji Bawełna, Szpulka, Len i Bawełna oraz Przerwa. – Stworzyliśmy go po to, by skoordynować zamówienia, które spływały wszystkimi dostępnymi sposobami. Łatwo było się w tym pogubić – opowiada Ania Grabarek z grupy Bawełna. – Z czasem stwierdziliśmy, że skoro już udało nam się stworzyć sprawnie działający system, czemu by nie zaprosić do niego innych lokali?

lodzdelivery.pl

Wsparcie dla gastronomii

Najpierw dołączyły restauracje z Manufaktury, a potem kilka miejsc z Piotrkowskiej. Teraz, na lodzdelivery.pl zamówicie jedzenie z 19 różnych miejsc – poza restauracjami grupy Bawełna są tam również Al Dente, Tawerna, Bicykl, Lavash, Pizzeria 105, czy Bistro LaVende. – Każda z tych restauracji jest inna i ma inne potrzeby, dlatego program stale się zmienia. Nasz dział IT stale dokłada nowe funkcje, a cały system jest jak żywy organizm, dopasowany do potrzeb restauratorów – dodaje Ania. Lodzdelivery.pl powstało jako oddolna inicjatywa gastro, przypomina więc bardziej „związek zawodowy” i bezpośrednio wspiera łódzką gastronomię. Do tego pojawiają się tu nowe możliwości, niedostępne na innych stronach. Będziesz wracać do domu wieczorem i chcesz, aby równo z tobą dojechało gorące jedzenie? A może wiesz, że będziesz potrzebował kulinarnego wsparcia na rodzinny obiad? Na lodzdelivery.pl zamawiać możesz z wyprzedzeniem na konkretny dzień i godzinę, przez 24 godziny na dobę.

Na zdjęciu widać blat baru w restauracji Len i Bawełna, na którym stoi papierowa torba z jedzeniem na wynos. Zdjęcie wykonał Krzysztof Rosiak.
Len i Bawełna fot. Krzysztof Rosiak

Wygoda restauratora

Twórcy chcieli, by jednocześnie serwis był wygodny dla korzystających z niego restauratorów. – Wiemy, czego nam brakowało w istniejących rozwiązaniach, więc wprowadziliśmy to u siebie. Na nowo zaprojektowaliśmy na przykład panel kierowcy, który usprawnia dostawy dając dostęp do wszystkich zamówień lokalu oraz uwag. Nikt inny tego nie ma – wyjaśnia Ania. Menadżerowie docenią za to wygodny panel z produktami, w którym w każdej chwili zmodyfikować można wszystkie pozycje, ich składniki, opis czy zdjęcia, bez oczekiwania na wprowadzenie zmian czy akceptację obsługi serwisu. System daje też sporą wolność, jeśli chodzi o zobowiązania. Nie ma tu długiego okresu wypowiedzenia, konsekwencji odejścia, czy problemów ze zwrotem sprzętu. – Z platformy korzysta się za pomocą własnego komputera, telefonu czy tabletu, a dostawy realizuje sama restauracja – dodaje Ania.

fot. Unsplash

Dla wszystkich

Aby korzystać z lodzdelivery.pl nie trzeba wiele. Wystarczy kontakt z portalem, by w krótkim czasie pojawić się na stronie. – Koszt dla restauracji to 99 zł miesięcznie + opłata 1,99 zł netto za każdą transakcję – mniej niż w konkurencyjnych serwisach. – wyjaśnia Ania Grabarek. Dobrze sprawdzi się w lokalach, które nie mają wysokich cen dań, przez co ciężej im „odpalić” wysoki procent ze sprzedaży. Jednocześnie pozwoli dotrzeć do młodszych klientów, którzy chętniej zamówią online, niż sięgną po telefon. Wszyscy wygrywają!

PARTNERZY

Jak wybrać mąkę do pizzy

Podobne posty

Gotowi na kolejne otwarcia? Mamy sporo nowego jedzenia do wypróbowania! Wbrew pandemii w Łodzi wciąż ...
Pytani o typowo łódzkie dania, łodzianie najczęściej wymieniają zalewajkę i prażoki, ale rzadko ...
W ramach Jemy w Łodzi Pasta & Kluchy Fest, nasz partner, sklep Azjanatalerzu.pl przygotował ...