fbpx

Ruszyła nowa platforma, w której znajdziecie atrakcyjne promocje od łódzkich lokali. Oprócz korzystnych cen dla kupujących, to też dobry sposób na zapobieganie marnowania żywności.

stoliknajuz.pl to lokalna firma, która aktualnie działa w Łodzi i okolicznych miejscowościach. Znane nam są już aplikacje, w których można taniej kupić żywność z krótszym terminem przydatności. Sklepy unikają strat swoich produktów, które jeszcze można wykorzystać, a my możemy kupić je w okazyjnej cenie. Co zatem wyróżnia stolik na już? Tutaj znajdziecie promocyjne oferty do zrealizowania na miejscu w restauracjach. 

Last minute do restauracji

To promocje obowiązujące tylko danego dnia w określonych godzinach, ilości i miejscu. Oprócz tego, że można dobrze zjeść, miło spędzić czas i wydać mniej pieniędzy, to jeszcze pomóc lokalnym biznesom i zapobiec wyrzucaniu jedzenia. Platforma stoliknajuz.pl, to także wygoda użytkowania. W jednym miejscu jest dostęp do wielu ofert łódzkich lokali. Jest to korzyść zarówno dla was jak i restauracji, dlatego możecie złowić tutaj ciekawe promki. Do platformy dołączyły już bardzo fajne łódzkie lokale, na przykład Ramki i Siekany Mieszany, który w swoich ofertach miał trzy tatary w cenie dwóch albo darmowy kieliszek wina do zamówionego tatara. Czy to nie piękne? No przecież, że skorzystałyśmy! Oferty rezerwuje się przez stronę, natomiast płatność następuje już na miejscu.

Zero strat i udane zakupy

Poza wypadem do restauracji jest też opcja zakupowa, gdzie w niższej cenie możecie dorwać jakościowe produkty. Mogą wrzucać je miejsca posiadające asortyment zarówno na miejscu jak i na wynos. Na przykład pieczywo, ciasta, lody – tak, lody też. Choćby te z Milka. Chyba większość z was potwierdzi, że nie mają sobie równych? Ja ostatnio złapałam ich duży box o połowę taniej. Nigdzie indziej nie dorwiecie Milkowych lodów w takiej cenie. Czy coś było z nimi nie tak? Skądże. Zajmowały miejsce nowym smakom, które już czekały w gotowości. Zasada działania kategorii zero strat jest podobna jak w last minute, czyli oferta obowiązuje tylko w określonym czasie. Różnica jest taka, że rezerwując taką ofertę od razu za nią płacimy.

Dla restauracji

Wiadomo, że zaopatrzenie w produkty trzeba zrobić z głową, ale często nie da się przewidzieć jaki będzie ruch w restauracji. Raz w środku tygodnia ciężko znaleźć wolny stolik, innym razem w sobotę nie dzieje się nic. Wtedy kuchnia zostaje z nadprodukcją. Co wtedy zrobić? 
Restauracja może wrzucić ofertę na dania, które są przygotowane z nadwyżką, ta oferta obowiązuje na miejscu w restauracji. Ważna jest w określonym przedziale godzin i ograniczonej ilości. Na przykład: konkretne danie 20% taniej w godzinach 16.00 – 20.00, liczba ofert: 5.
Na platformę możecie dodać promocję na co tylko chcecie. Śniadania, lunch, organizowaną kolację na którą zostały ostatnie miejsca, darmowy napój do zamówienia. Pomaga to w zapobieganiu strat, ale też w słabszym okresie możecie zachęcić gości do przyjścia. Atrakcyjne oferty promocyjne mogą przyciągnąć gości do restauracji nawet, gdy nie planowali takiego wyjścia, albo pomóc w podjęciu decyzji gdzie spędzić zaplanowany wieczór ze znajomymi. Ponieważ platforma powstała niedawno i aktualnie funkcjonuje w Łodzi i okolicach, oferuje teraz darmowe pakiety na start. Są one dostępne aż do odwołania. Jeśli chcecie znać szczegóły oferty skontaktujcie się ze stolikiem.

Podobne posty

W tej restauracji jeszcze nas nie było, a ma już 12 lat! Kręcą pizzę, makarony, sami pieką bułki do ...
30 festiwalowych restauracji przygotowało swoje popisowe pizze. Jest pizzowy burger, włoskie ...
Konkurs na najszybsze zjedzenie pizzy, wystawa fotografii, spotkanie klubu kolacyjnego i warsztaty ...