Jemy w Łodzi – co my tak naprawdę robimy?
Chociaż znacie nas głównie z artykułów i festiwali, spektrum naszych działań jest o wiele szersze – Jemy w Łodzi to nie tylko portal o łódzkich restauracjach, ale także szeroki zakres usług dla branży gastronomicznej. Zobaczcie, co robimy i jak możemy wam pomóc!
Większość z was zna nas od lat, ale nie każdy z was wie, że poza prowadzeniem Jemy w Łodzi zajmujemy się również doradztwem gastronomicznym oraz licznymi usługami dla branży kulinarnej. Odkąd nasz zespół się powiększył, więcej czasu możemy poświęcić właśnie na pomoc restauracjom – a to jest rzecz, w której (nieskromnie przyznamy) jesteśmy całkiem dobre. Stoi za tym nasze zarówno nasze kilkunastoletnie doświadczenie na rynku, ciągła współpraca z łódzkimi lokalami, jak i pasja i serce do gastro.
Co zatem robimy? Pomagamy otwierać restauracje, restrukturyzować je, przycinać koszty, poprawiać rentowność i kreować pomysły. Jeśli kiedykolwiek przyjdzie wam do głowy otworzyć swój lokal, służymy przyjacielską rozmową, w trakcie której podamy setki powodów, dla których nie powinniście tego robić 😉 Jeśli jednak nie przekonają was mrożące krew w żyłach historie z gastronomicznego podwórka, pomagamy ze wszystkim: organizacją lokalu, przejściem przez kontrolę sanepidu, wyborem dań do menu czy paneli na podłogę. Pomagamy wyszkolić personel, zbudować strategię działania i stworzyć działający i skuteczny plan marketingowy. W pakiecie zapewniamy także gar anegdot oraz nasze nieocenione towarzystwo i wsparcie.
Pomagamy także tym istniejącym już restauracjom, chociaż nie robimy tego tak spektakularnie, jak Magda Gessler. Mamy inny atut, niż dobry cel garnkiem – kilkanaście lat doświadczenia w takiej pracy sprawiło, że potrafimy nie tylko z dużą pewnością ocenić, kto poradzi sobie na rynku, a która knajpa zamknie się przed pierwszymi urodzinami, ale także pomóc wam zaliczyć się do tej pierwszej grupy. Na bieżąco pracujemy z łódzkimi lokalami nad poprawą rentowności, zwiększaniem sprzedaży, strategiami pozyskiwania gości i wizerunkiem marki. Robimy to poprzez audyty i doradztwo, tworzenie planów marketingowych czy szkolenia z obsługi gości i upsellingu. Przychodzimy również z pomocą, gdy brakuje pomysłu na komunikację w social media – prowadzimy profile na Facebooku i Instagramie, tworzymy plany wypełnione świetnymi pomysłami i wykonujemy wizerunkowe sesje zdjęciowe. Wiemy, co się klika i co przekłada się na sprzedaż (i nie będą to memy z kotkami).
Przede wszystkim jednak jesteśmy otwarte na Wasze potrzeby i pomysły – dlatego jeśli macie pytania lub planujecie otworzyć albo zmienić swój lokal, piszcie na kontakt@jemywlodzi.pl lub dzwońcie: Izabella Borowska, 609 572 000.