Skuteczny marketing restauracji - SZKOLENIE
Nawet najlepsza oferta kulinarna i atrakcyjna aranżacja wnętrza nie zagwarantują sukcesu restauracji, jeśli nie będą szły w parze ze skuteczną promocją. Zapraszamy na szkolenie dla restauratorów poświęcone kwestii skutecznego marketingu w restauracjach i kawiarniach.
DLA KOGO?
Szkolenie kierowane jest to właścicieli i menedżerów restauracji, pizzerii, kawiarni i klubokawiarni oraz innych placówek gastronomicznych. Do udziału zachęcamy szczególnie szefów lokali działających na rynku od niedawna, jak i tych, którzy chcą zwiększyć skuteczność prowadzonych działań marketingowych i pozyskać nowych klientów.
PROGRAM
Program szkolenia obejmuje szeroki zakres zagadnień związanych z planowaniem i realizacją działań marketingowych i promocyjnych w lokalach gastronomicznych. Główne bloki tematyczne obejmują:
Szczegółowy program szkolenia pobrać można tutaj.
TERMIN: 01.10.2015 r. (czwartek)
GODZINA: 11.00 – 16.00
MIEJSCE: Klub Wino, ul. Piotrkowska 217, Łódź
KOSZT UDZIAŁU: 319 zł netto – cena obejmuje szkolenie, przerwy kawowe i materiały szkoleniowe
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia uczestników na szkolenie wysyłać należy drogą mailową na adres: biuro@idbconsulting.pl. W zgłoszeniu prosimy podać:
PROWADZĄCY: szkolenie poprowadzą eksperci i doradcy firmy IDB Consulting (www.idbconsulting.pl) – Izabella Borowska i Agata Zarębska
O PROWADZĄCYCH:
Izabella Borowska
Menedżer z wykształceniem w zakresie finansów międzynarodowych, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie. Posiada wieloletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w branży gastronomicznej. Z powodzeniem tworzyła i zarządzała restauracjami działającymi w segmentach fine dining i casual dining, a także siecią lokali działających na terenie całego kraju.
W IDB Consulting pomaga klientom w planowaniu finansowym przedsięwzięć, obsłudze inwestycji i kontroli kosztów, a także planowaniu efektywnego zarządzania kosztami i restrukturyzacji firm gastronomicznych. Opracowuje i realizuje strategie marketingowe o zasięgu lokalnym i krajowym, koordynuje organizację eventów promocyjnych.
Agata Zarębska
Menedżer ds. franczyzy i rozwoju sieci w firmie IDB Consulting. Doświadczenie zawodowe zdobywała koordynując rozwój największych krajowych sieci restauracji oraz doradzając w tym zakresie firmom działającym w różnych branżach. Od kilku lat zajmuje się planowaniem i realizacją strategii marketingowych dla lokali gastronomicznych działających w różnych segmentach rynku. Specjalizuje się w e-marketingu i działaniach w mediach społecznościowych.