Skuteczny marketing restauracji - SZKOLENIE

Nawet najlepsza oferta kulinarna i atrakcyjna aranżacja wnętrza nie zagwarantują sukcesu restauracji, jeśli nie będą szły w parze ze skuteczną promocją. Zapraszamy na szkolenie dla restauratorów poświęcone kwestii skutecznego marketingu w restauracjach i kawiarniach.

 

DLA KOGO?

Szkolenie kierowane jest to właścicieli i menedżerów restauracji, pizzerii, kawiarni i klubokawiarni oraz innych placówek gastronomicznych. Do udziału zachęcamy szczególnie szefów lokali działających na rynku od niedawna, jak i tych, którzy chcą zwiększyć skuteczność prowadzonych działań marketingowych i pozyskać nowych klientów.

PROGRAM

Program szkolenia obejmuje szeroki zakres zagadnień związanych z planowaniem i realizacją działań marketingowych i promocyjnych w lokalach gastronomicznych. Główne bloki tematyczne obejmują:

  • Tworzenie skutecznego planu marketingowego
  • Kształtowanie wizerunku restauracji
  • Metody dotarcia do klientów i utrzymania ich lojalności
  • Skuteczne akcje promocyjne, które nie zrujnują budżetu
  • Promocje cenowe, produktowe i okazjonalneW
  • Funkcjonowanie restauracji w internecie i na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram itd.)
  • Efektywne zarządzanie lokalem, czyli sposoby na poprawę organizacji pracy lokalu i obniżania kosztów

Szczegółowy program szkolenia pobrać można tutaj.

TERMIN: 01.10.2015 r. (czwartek)

GODZINA: 11.00 – 16.00

MIEJSCE: Klub Wino, ul. Piotrkowska 217, Łódź

KOSZT UDZIAŁU: 319 zł netto – cena obejmuje szkolenie, przerwy kawowe i materiały szkoleniowe

ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia uczestników na szkolenie wysyłać należy drogą mailową na adres: biuro@idbconsulting.pl. W zgłoszeniu prosimy podać:

  • Dane firmy wraz z numerem NIP
  • Imię, nazwisko i numer telefonu osoby zgłaszającej
  • Liczbę zgłaszanych uczestników
  • Imiona i nazwiska uczestników

PROWADZĄCY: szkolenie poprowadzą eksperci i doradcy firmy IDB Consulting (www.idbconsulting.pl) – Izabella Borowska i Agata Zarębska

O PROWADZĄCYCH:

Izabella Borowska

Menedżer z wykształceniem w zakresie finansów międzynarodowych, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie. Posiada wieloletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w branży gastronomicznej. Z powodzeniem tworzyła i zarządzała restauracjami działającymi w segmentach fine dining i casual dining, a także siecią lokali działających na terenie całego kraju.

W IDB Consulting pomaga klientom w planowaniu finansowym przedsięwzięć, obsłudze inwestycji i kontroli kosztów, a także planowaniu efektywnego zarządzania kosztami i restrukturyzacji firm gastronomicznych. Opracowuje i realizuje strategie marketingowe o zasięgu lokalnym i krajowym, koordynuje organizację eventów promocyjnych.

Agata Zarębska

Menedżer ds. franczyzy i rozwoju sieci w firmie IDB Consulting. Doświadczenie zawodowe zdobywała koordynując rozwój największych krajowych sieci restauracji oraz doradzając w tym zakresie firmom działającym w różnych branżach. Od kilku lat zajmuje się planowaniem i realizacją strategii marketingowych dla lokali gastronomicznych działających w różnych segmentach rynku. Specjalizuje się w e-marketingu i działaniach w mediach społecznościowych.

Podobne posty

Już 18 maja 2012 roku o godzinie 20.20 w strefie Off Piotrkowska (ul. Piotrkowska 138/140) ...
23 maja House of Sushi (ul. Piotrkowska 89) zaprasza na warsztaty kaligrafii. To trochę alternatywny ...
W dniach 1-2 czerwca odbędzie się w Łodzi Festiwal Viva I'Italia. Warsztaty i sesje kulinarne, ...